Szállítsd Házhoz A Márkád

2019-ben a legtöbb dolognak egyedinek kell lennie, semmi sem lehet unalmas, fel kell kelteni a fogyasztók figyelmét. Manapság már annyi ingert kapunk naponta, amiből elég nehéz kitűnni, hiszen mindenkinek az a célja, hogy felkeltse a fogyasztók figyelmét. Egy jó módszer arra, hogy felismerjenek bennünket és felkapják a fejüket az emberek, az a sikeres és erős branding-tevékenység.

Annak érdekében, hogy ez jól működjön, eleinte viszonylag sok munkát kell belefektetned. A legfontosabb dolgok, amiket meg kell tervezned, többek közt egy adott, jól felismerhető színkombináció és egy logó. Ha ezek megvannak, nincs is más dolgod, mint minél sokrétűbben és gyakrabban feltüntetni ezeket a tevékenységed során. Jelenjen meg az üzlethelyiségedben, a hirdetéseidben, de ami a legfontosabb: a csomagolásodban.

Miért is ez a legfontosabb, kérdezhetnéd. Ennek több oka is van: az egyik legkiemelkedőbb pedig az, hogy a csomagolt árut a fogyasztók gyakran elviszik magukkal, így mások is láthatják a terméked a te jellemző, felismerhető jeleiddel felruházva. Ez több szempontból is fontos lehet. Egyrészt, ez is felfogható egyfajta hirdetésként, hiszen az emberek látják a márkád feltűnni az üzleteden kívül, és lehet, ha legközelebb arra járnak, jobban feltűnik majd nekik.

Ezen túl kétfajta ember találkozhat ebben a formában a márkáddal: aki már ismeri, és aki még nem. Ha olyannal találkozik, aki már ismeri, akkor ez egyfajta megerősítést is adhat benne: más is fogyasztja ezt a terméket, akkor biztos jó, valamint emlékeztetheti is arra, hogy létezik. Ha olyan személy látja meg, aki korábban még nem találkozott a márkával, akkor ő ezáltal találkozik a márkával, a színeivel, a logójával, még akkor is, ha tudatosan nem raktározza azt el magában, elég valószínű, hogy legközelebb fel fog tűnni neki egy hamburgeres doboz vagy pizzásdoboz miatt az üzleted vagy a hirdetésed.

Download Our App

app-store-badge
play-store-badge
Order Online Now

Browse Our Menu

Our Most Popular Dishes