Ne Maradj Ki

Nagyon sok gyártó és forgalmazó követi el ugyanazt a hatalmas hibát: a csomagolás funkcióját egyedül annak védelmi szerepében látják. Ennél azonban sokkal többre képes, hiszen általában funkció szerint szükséges a termékkel együtt elszállítani.

Miből maradsz ki, ha nem használod ki teljes mértékben a csomagolás nyújtotta lehetőségeket? Rengeteg potenciális fogyasztót veszíthetsz… Hiszen a csomagolás információhordozó szereppel is bír, amelyet teljes mértékben te alakítasz ki.

Ennek segítségével nem csak, hogy kommunikálhatsz a vevőiddel, márkát építhetsz, de ha ügyesen csinálod, akkor még plusz értéket is adhatsz a termékedhez. Lásd például a Coca Cola kampányát, amikor keresztneveket nyomtattak az üvegek fóliáira.

Akármilyen kicsi vagy nagy cég vagy, a csomagolást hatalmas mértékben ki lehet használni, még akkor is, ha csak egy hamburgeresdobozról vagy pizzásdobozról van szó.

Download Our App

app-store-badge
play-store-badge
Order Online Now

Browse Our Menu

Our Most Popular Dishes